Klub Podróżnika: "Wyspy japońskie. Od tropików Okinawy do Fuji"

Liczba odwiedzających: 299
Czas trwania wydarzenia: od: 22.05.2018 r., godz. 19.00 do: 22.05.2018 r., godz. 21.00
Powiatowa Instytucja Kultury w Legionowie

ul. Sowińskiego 15
05-120 Legionowo
tel. +48 (22) 774 21 44
e-mail: biuro@pik.legionowski.pl
www: http://pik.legionowski.pl

klub_2018_05_22.jpg (387 KB)

Wczoraj spotkaliśmy się w Muzeum Historycznym w Legionowie na kolejnej odsłonie Klubu Podróżnika „W 80 dni dookoła…”. Tym razem tematem była Japonia.

Pod przewodnictwem Marcina Szymczaka nurkowaliśmy, by podziwiać tamtejsze rafy koralowe, wspinaliśmy się na wulkan Fudżi – świętą górę Japończyków, wędrowaliśmy przez niezwykłe Alpy Japońskie, tak bardzo inne od znanych nam pasm górskich. Podróżowaliśmy też superszybkimi japońskimi pociągami, pędzącymi z prędkością ponad 300 km/h, odwiedziliśmy Tokio i Osakę, restauracje, targ rybny, małe uliczki, parki i ukryte przed zgiełkiem świątynie.

W klimat przed pokazem wprowadziła nas zielona herbata przygotowana przez panią Monikę z Teastore.

Po japońskiej opowieści rozlosowaliśmy wśród uczestników naszego tradycyjnego klubowego konkursu nagrody, a w kuluarach jeszcze jakiś czas toczyły się rozmowy z gościem wieczoru.

Dziękujemy Muzeum Historycznemu za udostępnienie sali.